11 January 2015

2015 sebagai Stokis Mobile AHMSB

Assalammualaikum wbt...

Rasanya xterlewat untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua...
Semoga tahun ini kita dilindungi dan dirahmati Allah hendaknya..

Kepada mangsa2 banjir terutamanya di pantai timur, semoga kalian semua tabah dalam menghadapi ujian Yang Maha Esa ni yea..
Doa dari kami sentiasa mengiringi kalian di sana..




Alhamdulillah...

Saya sekarang dengan rasminya telah dilantik sebagai Stokis Mobile bagi daerah Sg.Dua, Butterworth dan sekitarnya bermula 1 Januari 2015..

Bagi pengedar2 AHMSB yang berdekatan dengan kawasan saya bolehlah menghubungi saya untuk mendapatkan stok yea..

Saya sedia membantu setakat yang termampu bagi sesiapa shja yang memerlukan perkhidmatan dari pihak saya..

Sama2 kita memartabatkan produk islam...!!!!









Terima Kasih

No comments:

© Blog Qaseh Affan | Template Designed By MH